Коментар №21
|
pkochev 17/01/2012 • 18:06
|
Абе, хора.
Вместо да се чудите и маете, вместо да изпадате в противоречия и блъскате глава в стената, намерете и прочетете книжката „Мъжете са от Марс, а жените – от Венера“. Има я в спиралата и вероятно на други места. Там е обяснено и който я намери и не я прочете е просто глупав.
Прост и глупав. Амин.ето ви и линк за книгата:
http://tranzit.dir.bg/load.php?id=u1wibooqjFW02bwk1093484
|
Коментар №20
|
luli 21/01/2011 • 10:58
|
sam-много ми хареса този сайт
|
Коментар №19
|
sam 19/01/2011 • 19:26
|
Искам да ви съобщя за новият сайт falantia третира тематики от света на философията и митологията , съжалявам за спама но немарих начин да го добавя в препратки такаче ако админът би бил така добър да го добави ще съм му много благодарен.
|
Коментар №18
|
salik 12/01/2011 • 09:44
|
Донякъде само съм съгласен с femina. Но не забравяйте, че няма мъже, няма жени. Всички сме духове, облечени в различни дрехи.А по описания от автора начин някои духове в женско тяло много умело манипулират съпровождащите ги духове в мъжко тяло. Но това си е част от играта и събиране на опит. Нямо лошо, няма добро – има трупане на преживявания.
|
Коментар №17
|
femina 10/01/2011 • 12:23
|
До тук прочетох ,как и какво отношение към мъжът да има жената.
Нещо обаче не ми се връзва…Или-Моля. Или: Моля Ви се подкрепете стереотипът на мъжете. Ето какво се получава в случая. Или мъжът с когото живеем,или съжителстваме е Инфантилен.Или е възпитан от собствената си майка ,да има деспотично поведение,Сигурно защото тя го е глезила и Боготворила.Без нито веднъж да поясни на това момче-сега вече мъж,че освен да му се моли-помолва жената отсреща. Тя е Дама,мислещо,с чувства и емоции същество,което също би искало този мъж да има подобно поведение към нея. Както и,че там където има Обич не се моли-проси,а се пита: Би ли направил/а еди какво си… Изразяването с Би, дава повече свобода в решението на отсрещната страна.И поемане на отговорност към поисканото действие.Молбата означава ,че човекът молейки отсреща е с по-малко качества и способности. Думичката Моля е от Робовладелският строй. Тогава робите са били задължени да Молят-Просят за всичко.Включително и за живота си. Как Ви звучи изразът…?
-Извинявай!Би ли ми подал/а Мантото?
И изразът: – Моля те! Подай ми мантото!
Какво усещате като емоция, казвайки на глас двата израза…?
Ни ви ли се струва,че при първият израз има Равнопоставеност и Себеуважение.С усещане за личност/и,които знаят какво искат и са наясно със себе си и животът си…?И няма какво да делят един друг.Освен да Благодарят,че са избрали да бъдат заедно.И ,че никой от двамата не е длъжен на другия. И избират да се държат добре,или лошо. Да помогнат,или да не помогнат. Но пък знаят последствията от тези видове действия. И като зрели хора,избират тези действия,с които по-дълго би съществувала връзката.И не им остава нищо друго освен да проявяват Обичта си един към друг. И да се радват от избора си да бъдат. И уважават своите свобода и нужди и на партнъора си.
-„Моля те! Подай ми мантото!- Е….? Какво изпитвате като усещане при този израз……? Аз дори ,не мога да вмъкна За м.р и за ж.род обръщение,т.е / и двете страни да са равнопоставени като Човешки същества,както в по-горният израз/ А само за мъжки род. Е….Какво изпитвате….?
Аз ще Ви подскажа: Някой от двамата е поставен в унизително,прислужническо,лакейническо и робско положение.Кой от двамата, няма значение! По-важното е ,че има Господар и слуга/роб/.Е,според Вас,колко време би издържала подобна връзка с изразът: Моля Те!?
И с изразът: Би ли!
П.П. И още: Защо никъде в статията не пише,какво да правят мъжете,за да се чувсват добре и жените…..? А…. Вие….Замислихте ли се…..? 
|
Коментар №16
|
adi 30/07/2010 • 18:59
|
kakво зна4и карми4но отделяне?А къде точно срещнахте този израз?
|
Коментар №15
|
Merlyn 17/01/2010 • 17:14
|
Здравей Борислава,Във връзка с писмото ти си позволявам да ти препоръчам един ритуал сАрх. Михаил,за който научих в център ‘Гая’.Много е силен и работи.
|
Коментар №14
|
Searcher 16/01/2010 • 23:11
|
Boris_lava,когато срещаме някого по принцип има някакъв смисъл от това,но ни е трудно да го видим.Едно е да искаш нещо,а съвсем друго е това,от което се нуждаеш.(Казвам го от опит,още повече,че преди време точно това изречение ми се струваше странно и дори безсмислено.)Отговорът е вътре в теб самата,просто се опитай да го намериш.Успехи!
|
Коментар №13
|
Boris_lava 16/01/2010 • 15:57
|
Тази сутрин се събудих с идеята за голямия Компромис. Защо? Единственият човек, който ме манипулира и поставя на колене е съпруга ми, само него, не мога да изоставя, въпреки всичко и моето желание. Нямаме деца и неискаме да имаме един от друг. Парадокса е,че той е много слаб и зависим, а аз съм обратното, това положение е извън семейството ни. Между нас се получи Неслучваемото. Не си изневеряваме, нямаме си доверие, нямаме общи цели, просто се унищожаваме взаимно, кой-както може, грижим се един за друг, няма бой, няма алкохолизъм, средно интелигентни сме , но умираме бавно заедно.Ужаса е бездумен. Той е моята врата към ада, аз неговата. Психоанализа, и други подобни, пробвах, но оставаме същите. Да не говоря, че стигнахме дъното си, без общата цел. Карма? Остатъци от семейството? Атеизма и на двамата? Въпроса ми е, защо трябваше да го срещам този човек. Ще опитам сега една последна постъпка за кармично отделяне , благодаря на себе си че открих този сайт.
|
Коментар №12
|
ivan 04/05/2009 • 23:22
|
tova koeto pise i vstatiata mnogo mi dopadna i dogoliama stepen savpada s moite predstavi za nestata v semeistvoto, sledeiki posokata na mislene i na4ina na rsazdenie na avtora nastatiata doniakade moga da si predstavia otgovora na moia vapros , no vse pak bih zelal da polui4a mnenie na vaprosa kak razglezda vaprosa za izneviarata v edna vraskablagodaria predvaritelno
Изневярата внася голямо енергийно объркване, което изключва постигането на хармонични отношения и на двете места. Трябва да направите избор, какво предпочитате в действителност, а не да си измисляте причини.
|
Коментар №11
|
diakona 12/02/2009 • 20:04
|
Тази тема е вечно горещата и дискусионна ,защото всеки е участник в някакви семейни отношения и защото почти няма семейство,което да прилича на друго,Всяко семейство си има свойте характерни,специфични,индувидиални особеностти,много често закодирани в гена и аурата на индивида…Искам да споделя със всеки от вас,това което казват Великите Духовни Учители…Аз само съм го преосмислил и ще ви го предам така,както е Тяхната Истина и с която аз напълно съм съгласен!…След като сте на страницата на този сайт,значи вие знаете,че един от основните закони при нашето еволюционо развитие,това е Закона за Причината и Следствието (Карма)Слизайки на Земята ние влизаме в клетката на семейството където се обвързваме със постоянни мисловни и деятелни взаимоотношения,поради което създаваме или положителни или отрицателни дългове,към всеки един от членовете на семейството,фамилията,сродниците,приятелите,колегите,групите общества,отношение което поражда СЛЕДСТВИЕ,което,за да вървим напред в развитието си,трябва да расчистим,разплатим ,да трансформираме или да неутрализираме-въпрос на житейски условия и личен избор?!!.Причината,създадена в този живот (отношение,поведение,намерение)към другите,можем да изплащаме като следствие,както в този,така и в следващите животи…И тъй като по закона ние основно се връщаме при тези към които имаме дългове,ние заедно с тях участваме в множество инкарнации (житейски пиеси),но по правило,с различни от предния живот роли!..Сегашния брат и сестра стават съпруг и съпруга,сегашните съпрузи се натоварват с други роли и т.н и т.н.,обикновено тази въртележка става във фамилията и точно поради това правило,настоящите отношения влияят на бъдещите такива-като ехо от миналите връзки…Една от причините,да липсва хармония в сегашните отношения ,са миналите взаимоотношения?…Можете да имате странни за околните не лицеприятни отношения и въпреки това,да се обичате и да не можете един без друг?!…И така,докато изчистите,чрез разплащане и неутрализиране на създадената причина,след което сте свободни да се въплатите по ваш избор на друго място,в друго семейство,в друга държава,дори е възможно при определени условия и на друга ПЛАНЕТА?…И поради това,че темата е обширна,аз оставям и на всеки от вас, да размишлява с разум и сърце,като завършвам с интересната констатация на УЧИТЕЛЯ ИИСУС „Истина ви казвам /обръщайки се към учениците си /,най големите ви врагове са вашите СЕМЕЙНИ“!!! Аз ще си позволя да добавя „защото вътре в семейството създаваме както положителна,така и негативна карма,защото заради близоста си позволяваме и не позволени неща,които стопират нашето развитие и ни спират по ПЪТЯ!!!…Аз съм Дякона и предадох това,което съм научил от Великите Учители!.
|
Коментар №10
|
Milena 09/10/2008 • 12:18
|
От вашата статия не мога да разбера какво мислите за жените, които получават повече пари от мъжете си или наравно с тях… И за т.н. бизнес-дами, успели доста добре в професионалното си равнище. И още нещо защо смятате, че жената трябва да се моли на мъжа за нещо?
Здравей Милена,
точно по тази причина (защото ти е трудно да се помолиш) имаш големи семейни проблеми или изобщо не можеш да създадеш семейство. Когато според преобладаващото мнение сте успяла, започваш да гледаш на тези, които нямат същите успехи малко от високо. Когато помолиш или се извиниш за нещо на един човек, без значение в какви отношения си с него, слизаш на неговото ниво, ставате равнопоставени. При всички останали вероятности, не може да съществва благополучно семейство. Винаги, когато смяташ, че тези, които са около теб, независимо дали са съпруг, деца или колеги, са длъжни да се чувстват постоянно благодарни за успехите ти или за парите, които печелиш, ги поставяш в подчинено положение – а така ограничаваш свободата им. В резултат, те или се бунтуват, което води до постоянни скандали и напрежение, или се примиряват, но загубват самостоятелността си и стават непълноценни, което пък предизвиква твоето недоволство.
|
Коментар №9
|
daniela 03/10/2008 • 02:03
|
saita e super,ot dalgo vreme iskah da nameria ne6to podpbno,znam 4e carkvata ne obi4a petar danov no na men mnogo mi dopada.
|
Коментар №8
|
Anita 06/09/2008 • 13:17
|
Благодаря за прекрасната статия,написана е съваршено и ясно….Но по някога нещата които правят хората/или не правят/довеждат до неизбежната раздяла.Недоверието тук е описана точно както в моя случай..но с лош край…
Това недоверие се чудя от каде се поражда,ние ли го предизвикваме?
Може би човека до нас има слаба самооценка за себе си….?Другото нещо което ми направи впечатлениебеше,че трябва да обичаш без да очакваш същото…добре! Правила съм го безусловно и безрезервно,а получих голяма дупка с сърцето…каде е логиката тогава на всичко?
Защо Бог би искал да изпитаме такава болка в душата си?
|
|